Dynamiczny rozwój sieci potwierdzają także dane za 2011 rok, kiedy to Biedronka zrealizowała ambitny plan ekspansji w Polsce, otwierając 239 nowych sklepów
i modernizując 99 punktów. Ponadto, w ubiegłym roku średnio co 36 godzin otwierany był nowy sklep Biedronka. Pozwoliło to na umocnienie pozycji lidera na polskim rynku. Skala nakładów inwestycyjnych w Polsce w ubiegłym roku osiągnęła poziom 312 mln euro. Do 2015 roku sieć planuje otwarcie trzytysięcznej placówki.
Jest to już kolejny ranking, w którym Biedronka plasuje się w czołówce największych polskich firm i jest liderem wśród sieci handlowych. Jeronimo Martins Polska S.A. zajęła m.in. 4. miejsce w najnowszej edycji rankingu Lista 500 największych firm „Rzeczpospolitej”. Jest także zdobywcą 4. miejsca w rankingu tygodnika „Polityka” – w kategorii „największa w historii wartość przychodów oraz największe zyski (2010)”. Zajmuje też 7. miejsce w rankingu największych firm Europy Środkowo-Wschodniej TOP 500 CEE przygotowanym przez firmę Coface.Sieć pięciokrotnie została wyróżniona nagrodą Superbrands oraz trzykrotnie tytułem Marka Godna Zaufania w badaniu European Trusted Brands.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz