BLACK spełnia marzenia fanów

Spotkanie z gwiazdą to zawsze ogromne przeżycie. Jednak gdy idolem jest Mike Tyson, emocje naprawdę sięgają zenitu. BLACK Energy Drink spełnił największe marzenie jednego z fanów sportowca. Zwycięzca konkursu MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ miał wyjątkową możliwość ekskluzywnego spotkania z Mikiem Tysonem podczas jego ostatniej wizyty w Polsce.

BLACK ENERGY Pozytywne emocje każdego dnia – brzmiało zwycięskie hasło aplikacji MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ, którym Łukasz Majchrowski wywalczył sobie możliwość spotkania z „Żelaznym” Mikiem. Unikatowa promocja konsumencka była prowadzona na facebookowym fan page'u BLACK ENERGY DRINK. Aplikacja rodem z kasyna w Las Vegas polegała na grze w kultowego Jednorękiego Bandytę. Zadaniem fanów było ustawienie
w jednym rzędzie czterech puszek BLACK, a następnie przesłanie oryginalnego sloganu reklamowego wykorzystującego nazwę marki „BLACK Energy”. W internetowym kasynie BLACK zagrano ponad
5 500 razy, a kreatywność fanów zaowocowała aż 627 hasłami, na które zagłosowało 8 907 osób. Spośród wszystkich nadesłanych propozycji, jury wybrało najlepsze slogany – 30 osób wygrało zestawy gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB'u BLACK Energy, jedna osoba wygrała iPada mini
16 GB, a Łukasz Majchrowski miał możliwość ekskluzywnego spotkania z Mikiem Tysonem na planie najnowszego spotu reklamowego BLACK.

Mike Tyson został niezwykle ciepło przyjęty w Polsce. Podczas kilkudniowego pobytu w Warszawie, fani nawet na krok nie odstępowali ambasadora marki BLACK. Liczne grupy miłośników powitały
go na lotnisku, codziennie wyczekiwały pod hotelem, a nawet przyjechały do studia, gdzie realizowaliśmy najnowszy spot BLACK JET. To kolejne potwierdzenie, jak ogromnym szacunkiem
 i sympatią Mike cieszy
się w Polsce. Specjalnie dla jego fanów szykujemy kolejne niespodzianki
– niebawem wystartuje kampania reklamowa BLACK JET, w której ambasador marki BLACK wcieli się w postać pilota „energetycznego odrzutowca”. Przy tej okazji będziemy kontynuować spełnianie marzeń fanów – w „odlotowym” konkursie będzie można wygrać egzotyczne wakacje w stylu BLACK

– powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.

Barbara Wasyl 

Źródło: Własne

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz