CERTYFIKAT JAKOŚCI TYLKO DLA NAJLEPSZYCH

Pozytywną rekomendacją i przedłużeniem certyfikatu jakości zakończył się audyt przeprowadzony przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego Certyfikację w zakresie świadczenia usług edukacyjnych związanych z procesami szkolenia w Centrum Szkolenia Straży Granicznej im. Żołnierzy Korpusu Ochrony Pogranicza w Kętrzynie.

 

W dniach 21-22 czerwca 2010 r. w Centrum Szkolenia Straży Granicznej im. Żołnierzy Korpusu Ochrony Pogranicza przeprowadzony został przez Polską Izbę Handlu Zagranicznego Certyfikacja audyt odnowieniowy.

 

Szeroki zakres procedur podlegających sprawdzeniu obejmujący miedzy innymi: satysfakcję klienta, skargi związane z usługą edukacyjną (których nie było), realizację procesu dydaktycznego pod kątem zapisu w dokumentach oraz ich wytwarzanie potwierdził jedynie, że stosowana dotychczas praktyka i wypracowane latami standardy w zakresie zarządzania i wysoki poziom kształcenia w kętrzyńskim ośrodku szkolenia Straży Granicznej nie straciły na aktualności. Opracowana została nowa księga jakości Centrum Szkolenia SG z określeniem misji, polityki jakości oraz celów. W trakcie prowadzonego procesu weryfikacyjnego zaprezentowano nowe projekty procedur uwzględniające konieczne aktualizacje w algorytmach już określonych oraz planowanych do wdrożenia.

 

Efektem podjętych starań jest przyznanie odnowieniowego Certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług edukacyjnych związanych z procesami szkolenia.

 

Pierwszy audyt certyfikacyjny w Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie miał miejsce w 2004 roku i określił główne cechy systemu zarządzania jakością w ośrodku. W wyniku uzyskania pozytywnej oceny z przeprowadzonej wówczas weryfikacji obowiązujących standardów Komitet Techniczny podjął decyzję o nadaniu Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie „Certyfikatu Jakości ISO 9001:2000 Nr 196/ 2004”.

Aneta Wojtanowska-Zimoń

 

Źródło: SG

Galeria

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz