Coś na Walentynki

Prawie frac34; Polek wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia, a połowę przynajmniej raz w życiu właśnie taka miłość spotkała. Mężczyzna idealny to ich zdaniem ponadprzeciętnie wysoki (183 cm) brunet o niebieskich lub brązowych oczach, zarabiający dwukrotność średniej krajowej biznesmen, informatyk, lekarz lub prawnik. Z kolei idealna, nierozłączna para to według 52% Polek Barbie i Ken. Teraz po 7. latach rozłąki najsłynniejsza para świata znowu razem!

Warszawa, 14 lutego 2011 r.

 

POLKI TO ROMANTYCZNE FLIRCIARY – NIE TYLKO NA WALENTYNKI!

 

WYNIKI BADANIA „ŻYCIE UCZUCIOWE POLEK”* ZREALIZOWANEGO
PRZEZ GRUPĘ IQS NA ZLECENIE MATTEL POLAND

 

Prawie ¾ Polek wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia, a połowę przynajmniej raz w życiu właśnie taka miłość spotkała.Mężczyzna idealny to ich zdaniem ponadprzeciętnie wysoki (183 cm) brunet o niebieskich lub brązowych oczach, zarabiający dwukrotność średniej krajowej
biznesmen, informatyk, lekarz lub prawnik.
Z kolei idealna, nierozłączna para to według
52% Polek… Barbie i Ken.

Kultowa na całym świecie para – Barbie i Ken wyprzedziła hollywoodzkie sławy: Angelinę Jolie i Brada Pitta czy Victorię i Davida Beckhamów (po 11% wskazań respondentek). Polek nie pociągaani władza, ani sława. Zdecydowanie odrzucają polityka, jako mężczyznę idealnego. Wybierając partnera
„na życie” nie interesują ich też aktorzy, choć Polka najchętniej
wybrałaby sięna rankę przede wszystkim z którymś z zagranicznych znanych przystojniaków, takich jak Johnny Depp, George Clooney czy Brad Pitt (odpowiednio 35, 34, 31% Polek).Z polskich „ciach” najbardziej interesujący wydają się Paweł Małaszyński (27% głosów) i Maciej Zakościelny (wybrany przez 24% respondentek). Choć większość pań zgadza się, że mężczyźni są nieco innym gatunkiem i „pochodzą
z Marsa”,
nie jest to silne przekonanie. Mimo romantycznych „wizji” partnera idealnego, oczekiwania Polek wobec mężczyzn są raczej nowoczesne i wykraczają poza stereotyp „macho”.

Flirt na porządku dziennym

Polki to urodzone flirciary – 2/3 pań, szczególnie młodszych i niezamężnych, lubi flirtować.Jedynie
co ósma deklaruje, że nie lubi flirtu. Zalotne spojrzenia i dwuznaczne gesty przydarzają się nie tylko młodym kobietom, ale także paniom powyżej 40. roku życia (52%) oraz mężatkom (62%). Najczęściej flirciarami są kobiety, które wierzą w miłość od pierwszego wejrzenia. Taką miłość przeżyła połowa respondentek. Wydaje się, że Polki rzadko się zakochują. Przeciętnie respondentki były zakochane
tylko 2 lub 3 razyw życiu.Co ciekawe, średnia liczba miłosnych uniesień nie zmienia się
wraz z wiekiem. K
obiety powyżej 40. roku życia nie były zakochane częściej niż te, które nie skończyły 30 lat.

Zdaniem prawie połowy badanych możliwe jest ponowne zbudowanie szczęśliwego związku z byłym partnerem. Warunkiem jest, aby mężczyzna zmienił się, zaczął większą wagę przykładać do potrzeb
i zrozumienia partnerki.

Kto pierwszy mówi „Kocham Cię”?

W większości związków miłość pierwszy wyznał mężczyzna. Respondentki młodsze (do 29. roku życia) nieco częściej wyznają miłość jako pierwsze (23%).W 90% związków wyznanie miłości padło w ciągu pierwszego pół roku trwania związku, w co czwartym związku był to pierwszy miesiąc znajomości.
Wiele kobiet (39% ogółu; aż 47% w wieku 40+) nie pamięta, w jakim momencie ich związku jedno
z partnerów wyznało miłość.

Polki umiarkowanie lubią Walentynki

Walentynki w tym roku planuje świętować 43% respondentek. Święto jest nieco popularniejsze wśród młodszych pań (18 – 29 lat). W tej grupie co druga badana będzie celebrowała ten dzień.Jedynie co piąta jest przekonana, że nie będzie szczególnie świętować. Polki chciałaby spędzić dzień zakochanych w tradycyjny sposób: liczą na to, że otrzymają kwiaty (27% kobiet) bądź biżuterię (11%), wyjdą razem z ukochanym na romantyczną kolację lub do kina (21%). Co dwudziesta Polka chciałaby, aby partner sprawił im w Walentynki niespodziankę.Co trzecia Polka chciałaby spędzić ten wyjątkowy dzień na wspólnym wyjściu z ukochanym, najlepiej do restauracji lub kawiarni. Część
z nich chciałaby ten dzień spędzić w domu
(27%), części marzy się walentynkow
y wyjazd w góry
albo za granicę.

 

*Badanie „Życie uczuciowe Polek” zrealizowane przez IQS na zlecenie Mattel Poland w dniach
2-7 lutego 2011 r., metodą CAWI na próbie N: 450 kobiet, w trzech grupach wiekowych: 18-29 lat, 30-39 lat oraz 40-49 lat.

 

Warszawa, 14 lutego 2011 r.

 

SHE SAID YES! ™ - POWIEDZIAŁA „TAK”!

NAJGORĘTSZA PARA BARBIE® i KEN® PONOWNIE RAZEM

 

Po siedmiu latach rozłąki Barbie® wróciła w objęcia Kena®;

Fani z całego świata pomogą im świętować najbardziej romantyczny dzień w roku

 

 

NOWY JORK (14 lutego 2011 r.) – Lalki Barbie® i Ken® oficjalnie poinformowały, że po 7-letniej przerwie ponownie są parą. W 2004 roku tych dwoje zaszokowało cały świat swoją nieoczekiwaną decyzją o rozstaniu. Dziś, w ten najbardziej romantyczny dzień w roku Barbie®, powiedziała „tak” zgadzając się tym samym, by Ken® znów był jej chłopakiem.

 

Burzliwy związek, który połączył lalki Barbie® i Ken®, trwał wiele lat. Nie brakowało w nim głośnych rozstań, nowych stylów wyznaczających trendy w modzie ani miłości, która przetrwała pół wieku.
Ich romans zawsze podążał z duchem czasu. Nie dziwi więc, że przez ostatni miesiąc ten skomplikowany związek rozwijał się na łamach Facebooka i Twittera. To właśnie tam Ken® informował świat o swoich wzruszających romantycznych gestach i próbach zapewnienia Barbie®,
że choć ma serce z plastiku, jego miłość jest prawdziwa. Dziś wczesnym rankiem Barbie® oficjalnie zmieniła swój status na Facebooku na „w związku” – para połączyła nawet swoje profile! (www.facebook.com/barbie)

 

„Barbie i Kena łączy historia prawdziwej miłości, która przetrwała próbę czasu”- wyjaśnia Stephanie Cota, Prezes ds. Marketingu Globalnego Marek dla Dziewcząt. „Ken, który jest chłopakiem idealnym w każdej sytuacji, wiedział dokładnie co zrobić, by odzyskać serce Barbie. Ta kultowa para naprawdę jest dla siebie stworzona, a kolejny rozdział ich wspólnej historii właśnie się rozpoczyna”.

 

 

 

Historia miłości Barbie® i Kena®

Wszystko zaczęło się wiosną 1961 roku. Kiedy w towarzystwie pojawił się nowy chłopak - Ken®
- w powietrzu zapachniało miłością. Jako modna i wpływowa para Ameryki, Barbie® i Ken® natychmiast znaleźli się w centrum uwagi. Od samego początku oboje uosabiali to, co najlepsze
(a czasem też najgorsze) w popkulturze, przez kolejne dziesięciolecia prezentując najmodniejsze ubrania i fryzury, a także wykonując różne zawody, które inspirowały pokolenia fanów.

 

 W latach 70. nasza dwójka, pod postacią Quick Curl™ Barbie® i Superstar Ken®, prezentowała się
w najbardziej odlotowych fryzurach dekady. W jednym ze swych najpopularniejszych wcieleń jako Sun Lovin™ Malibu Barbie® i Sun Lovin™ Malibu Ken®, sprawiła, że złocista opalenizna stała się prawdziwym przebojem. W latach 80., znana wówczas jako Dream Date™ Barbie® i Dream Date™ Ken®, w dalszym ciągu wyznaczała nowe trendy, wprowadzając modę na tapirowane włosy i ubrania w krzykliwych kolorach. W latach 90. nasi bohaterowie skupili się na karierze aktorskiej i zawodowej, występując razem aż w 10. filmach, a także wcielając się w nowe role – lekkoatletów, pilotów
i tancerzy – nie zapominając jednak ani na chwilę o płomiennym uczuciu, które ich łączyło.
 
Wraz z nadejściem nowego tysiąclecia świat Kena® zmienił się całkowicie. W Walentynki 2004 roku, po ponad 43. latach spędzonych razem, pierwsza para Hollywood postanowiła rozstać się na jakiś czas. Barbie® wzbudziła światową sensację, umawiając się na randki z lalką Blaine®, australijskim surferem, który zdobył jej serce swoim nieodpartym urokiem. W 2006 roku udowadniając,
że prawdziwa miłość nigdy nie umiera, Ken® podjął rozpaczliwą próbę odzyskania Barbie®. Zwrócił się
w tej sprawie o pomoc do słynnego stylisty gwiazd, Phillipa Blocha. Wszystko po to, by zaimponować Barbie® swoim nowym, odświeżonym, hollywoodzkim wizerunkiem. Choć zdobył w jej oczach duże uznanie za poniesiony trud i nowy wygląd, stosunki między tą dwójką nadal były jedynie
przyjacielskie.

 

Po kilku latach szarej, zakulisowej egzystencji, Ken® zdecydował, że czas wrócić do gry
– i to w wielkim stylu! W 2010 roku ponownie zaistniał w popkulturze, wcielając się w samego siebie w docenionej przez krytyków roli w filmie Toy Story 3. Wówczas rozpoczął się ważny dla niego czas.  Towarzysząca produkcji wrzawa medialna na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Foursquare i udział w całkowicie nowym internetowym programie „Genuine Ken™:
The Search for the Great American Boyfriend" zapewniły mu sławę i popularność. Teraz Ken® zyskał pewność, że pewien uroczy kociak nie będzie mógł od niego oderwać swych błękitnych oczu.

 Barbara Wasyl

Źródło: Własne

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz