Dziennikarze „promowali region”

Specjalnie dla dziennikarzy zajmujących się atrakcjami turystycznymi Warmińsko-Mazurskiego organizatorzy I Festiwalu promocji Warmii i Mazur przygotowali symulacyjną grę strategiczną Warmińsko-Mazurski Weekend.

Uczestnicy gry podzieleni na kilka zespołów rywalizowali o wybranie (spośród kilkunastu propozycji) trzech najciekawszych atrakcji warmińsko-mazurskiego oraz próbowali dopasować swoje propozycje do potrzeb jednej z grup docelowych (np. turystyka biznesowa, indywidualna, rodzinna, dla seniorów i in.). Po dokonaniu tego wyboru – w kolejnych etapach symulacji – każdy z rywalizujących ze sobą zespołów decydował o cechach atrakcji, które szczególnie należało podkreślić oraz o ich promocji.

W grze zwycięża drużyna, która najlepiej oceni potencjał turystyczny adresowany do konkretnej grupy odbiorców – dla zwycięskiego zespołu przewidziane zostały nagrody-niespodzianki. 

 

Pomysłodawcą i głównym organizatorem imprezy jest Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Źródło: UM

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz