Uczestnicy gry podzieleni na kilka zespołów rywalizowali o wybranie (spośród kilkunastu propozycji) trzech najciekawszych atrakcji warmińsko-mazurskiego oraz próbowali dopasować swoje propozycje do potrzeb jednej z grup docelowych (np. turystyka biznesowa, indywidualna, rodzinna, dla seniorów i in.). Po dokonaniu tego wyboru – w kolejnych etapach symulacji – każdy z rywalizujących ze sobą zespołów decydował o cechach atrakcji, które szczególnie należało podkreślić oraz o ich promocji.
W grze zwycięża drużyna, która najlepiej oceni potencjał turystyczny adresowany do konkretnej grupy odbiorców – dla zwycięskiego zespołu przewidziane zostały nagrody-niespodzianki.
Pomysłodawcą i głównym organizatorem imprezy jest Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz