II dzień Festiwalu Promocji

W Jabłoni koło Pisza rozpoczął się drugi dzień Festiwalu Promocji Warmii i Mazur.

Uczestnicy Festiwalu Promocji będą dziś uczestniczyć w trzech warsztatach.

 

Użyteczność samorządowych stron internetowych (m.in.: strona www, a promocja miasta i gminy w Internecie, cele strony internetowej, zasady użyteczności, sposoby testowania użyteczności, przykłady analiz gminnych i miejskich stron www itd.).

Prowadzenie: Piotr Rudnicki (absolwent Elektronicznego przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Członek i aktywny uczestnik projektów WebKliniki specjalizujący się w programowaniu i grafice komputerowej).


Event marketing w pigułce (m.in.: rola wydarzeń w kreowaniu marki miejsca, projektowanie eventu – przydatne wskazówki, promocja i branding eventu itd.).

Prowadzenie: Jacek Debis (ekspert ds. marketingu turystycznego i event marketingu, z tą dziedziną związany od prawie 15 lat, dyrektor ds. projektów strategicznych w Agencji Rozwoju Gdyni, wcześniej wieloletni współpracownik Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w Warszawie).


Media Relations (m.in.: zasady współpracy z mediami, na czym polega pisanie dobrych komunikatów dla prasy, organizacja konferencji prasowej, social media – dlaczego warto tam być? itp.).

Prowadzenie: Joanna Delbar (Prezes Agencji PR Telma Group Communications, łączy wiedzę zdobytą na studiach aktorskich z praktyczną wiedzą marketingową i PR-ową, którą gromadzi od niemal 15 lat, w latach 2008-2011 wiceprezes Związku Firm Public Relations).

 

Pomysłodawcą i głównym organizatorem imprezy jest Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.

Źródło: UM

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz