Impactory są nagrodami dla najlepszych firm oraz projektów marketingowych zrealizowanych w danym roku. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów-laureatów lat poprzednich.
Werdyktem Akademii Mediów i Reklamy kampania „Mazury Cud Natury” została nagrodzona „za doskonałe wykonawstwo oraz nagłośnienie ogólnopolskie, za osiągnięte efekty; wyjście poza standardową egzekucję; profesjonalne podejście do realizacji działań instytucji państwowych; zwrócenie uwagi na walory regionu; za nieszablonowe podejście do kreacji i konsekwencję w komunikacji oraz za pomysł i determinację”.
W imieniu Jacka Protasa, Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego – statuetkę i dyplom odebrał Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie.
Wybór laureatów odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny – biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna, podsumowująca miniony rok w mediach i reklamie. Od 2008 rok pod marką Impactora wydawany jest również Rocznik Statystyczny Mediów i Reklamy. Konkursowi patronują najważniejsze media marketingowe oraz organizacje branżowe.
Laureaci:
Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego została - Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzający AGB Nielsen Media Research. W uzasadnieniu Akademii podała, że "jest to nagroda za konsekwencję w realizowaniu strategii firmy badawczej. Za skuteczne zarządzanie agencją badawczą, która stała się w Polsce liderem wśród firm prowadzących badania telemetryczne".
Firmy Roku 2010:
- Agencja Reklamowa Roku 2010 - DDB Warszawa
- Agencja PR Roku 2010 - Ciszewski Public Relations
- Agencja BTL Roku 2010 - Tequila\Polska
- Agencja Interaktywna Roku 2010 - 180heartbeats
Projekty Roku 2010:
- Projekt PR Roku - "Adam - Mężczyźni kontra rak piersi" (MagnifiCo dla Avon kontra rak piersi)
- Projekt Roku - Marketing Sportowy - "Samsung Athletic Cup 2010" (Polish Sport Promotion dla Samsung Electronics Polska)
- Event Roku -"Konferencja Facebook Now" (ARBOinteractive)
- Projekt CSR Roku - "Adam - Mężczyźni kontra rak piersi" (MagnifiCo dla Avon kontra rak piersi)
- Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010 - "Świeć się na święta - z Energą!" (Konsorcjum: Energa, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto)
- Projekt Roku 2010 - Marketing Miejsc - "Mazury Cud Natury" (Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego)
- Projekt Roku 2010 - Marketing Bezpośredni - "Zielone Światło dla domówki - LECH Premium" (AFEKT)
W konkursie wyróżniono również Polkomtel, a w szczególności dyrektora Dariusza Matuszaka kierującego departamentem komunikacji korporacyjnej Polkomtel, za wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych,
Dodatkowo, już po raz piąty, partner konkursu, Centrum im. Adama Smitha przyznał nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Jakub Strzyczkowski.
Od 2011 r. Ambasadorem Mazur w ramach konkursu New7Wonders jest znany podróżnik - Jacek Pałkiewicz.
Konkurs trwa do 11 listopada 2011 r.
Głosować można na stronie www.MazuryCudNatury.org.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz