Swoje oferty nadesłało dziewięć firm, miasto zdecydowało się na współpracę z agencją Cumulus z Lublina. – Przy wyborze zadecydowała cena, doświadczenie agencji, nadesłane projekty i referencje - mówi Tomasz Sosnowski z Biura Promocji Miasta Ostróda. – Cumulus nadesłał 40 propozycji, z czego – po dokonaniu zmian – wybraliśmy trzy. Teraz czekamy na opinie internautów.
Link do strony głosowania znajduje się na stronie www.wrota.warmia.mazury.pl. Głosowanie na Facebooku potrwa do poniedziałku, 13 grudnia, po zebraniu opinii miasto podejmie ostateczną decyzję. Logo powinniśmy poznać do końca roku.
Wybór logo jest częścią projektu ,,Ostróda 2012”, który zajął pierwsze miejsce na liście rankingowej jednego z konkursów Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (oś ,,Przedsiębiorczość”). Na realizację zadania Ostróda otrzymała ponad 2,2 mln zł. – Planujemy jeszcze kampanię billboardową w Polsce i zagranicą oraz emisję spotów telewizyjnych. Będziemy także prezentować miasto w Brukseli, wśród przedstawicieli Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej – wylicza Tomasz Sosnowski. - Chcemy też zainteresować Ostródą kluby sportowe, a w przyszłym roku planujemy zorganizować u nas Mistrzostwa Europy Dziennikarzy w piłce nożnej.
Przypomnijmy – Ostróda – obok Lubawy - jest jednym z dwóch miast na Warmii i Mazurach, które w październiku 2010 roku znalazły się w gronie 21 miast, rekomendowanych na ośrodki pobytowo-szkoleniowe na Euro 2012. Umieszczenie Ostródy i Lubawy w specjalnym katalogu oznacza, że za niecałe dwa lata w tych miastach mogą mieszkać i trenować zagraniczne zespoły, biorące udział w mistrzostwach Starego Kontynentu. Z tego powodu w Ostródzie powstaje m.in. nowoczesny stadion na 5 tys. miejsc.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz