Kampania „Mazury Cud Natury” z czterema nominacjami w konkursie „Złote Formaty”

Warmińsko-mazurskie otrzymało nominacje w kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz w najważniejszej kategorii Grand Prix.

Ogólnopolski konkurs ,,Złote Formaty” stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikuje postępy w zakresie efektywności działań promocyjnych.

 

Do tegorocznej, piątej edycji konkursu zgłoszono 157 projektów promocyjnych z 67 samorządów, reprezentujących wszystkie województwa Polski. Do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty - 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie – w finale znalazły się aż cztery projekty zgłoszone przez te samorządy.

 

– Ostatnie dwa lata to bardzo pracowity okres w prowadzeniu przez nas różnorodnych działań promocyjnych – mówi Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. – Chcemy jak najlepiej wykorzystać każdą okazję do promocji regionu, zwłaszcza w kontekście kampanii „Mazury Cud Natury” i udziału w światowym konkursie na 7 Nowych Cudów Natury. Wejście do finału konkursu „Złote Formaty” to nie tylko wielkie wyróżnienie i docenienie naszych działań przez profesjonalistów branży marketingu miejsc, ale także szansa na wygranie cennej nagrody w postaci kampanii reklamowej.

 

Na zwycięzców konkursu czekają nagrody, ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu - Grupę  Ströer w Polsce. To pięć kampanii reklamowych na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w warszawskim metrze (o wartości 100 tys. zł każda) oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Przewidziane są także Nagrody Specjalne, ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

 

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się 20 i 21września 2011 roku w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Europie wydarzenie, dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc.


LISTA NOMINOWANYCH (w kolejności alfabetycznej):

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA - GRAND PRIX:

  1. JAROCIN - Kampania wizerunkowa wewnętrzna JAROCIN FREE.WOLNE MIASTO
  2. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO - Lubelskie - Promocja 2009-2010
  3. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego
  4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO - Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010
  5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO - Mazury Cud Natury – więcej o projekcie na http://mazurycudnatury.org/pl/blog/news/zlote-formaty-nominacja-w-dzialalnosc-promocyjna-grand-prix.html

Kategoria EVENT:

  1. GDAŃSK - Blog Forum Gdańsk 2010
  2. KRAKÓW - Chopin w mieście
  3. LUBLIN - Carnaval Sztuk - Mistrzów 2010
  4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej "Kolory Polski" 2010
  5. URZAD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO - Kandydat Wszystkich Polaków – więcej o projekcie na http://mazurycudnatury.org/pl/blog/news/zlote-formaty-nominacja-w-kategorii-event.html

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

  1. CZĘSTOCHOWA - "Good City for Good Business - zainwestuj w Częstochowie"
  2. GDAŃSK - Europejski Poeta Wolności
  3. GDYNIA - Navigator Gdyni
  4. ŚREM - Kalendarz na rok 2011 "I love Śrem"
  5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO - Seria wydawnictw produktowych: "Małopolska. Zakupy z tradycją", "Małopolska. Inspirowanie tradycją", "Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje"
  6. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO - Folder "To Mazury, nie..." – więcej o projekcie na http://mazurycudnatury.org/pl/blog/news/zlote-formaty-nominacja-w-kategorii-wydawnictwo.html
  7. WODZISŁAW ŚLĄSKI - Film City LipDub Wodzisław Śląski

Kategoria KAMPANIA REKLAMOWA:

  1. DĄBROWA GÓRNICZA - Kampania reklamowa "Dębowy Świat dla aktywnych"
  2. GDAŃSK - Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska - 2010
  3. KATOWICE - Kampania reklamowa "Katowice - miasto wielkich wydarzeń"
  4. KRAKÓW - Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 "Gołębie kręcą Kraków"
  5. POZNAŃ - "Kalejdoskop" poza granicami kraju
  6. RUDA ŚLĄSKA - 15 minut do miliona - program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej
  7. URZĄD MASZAŁKOWSKI WOJ. LUBELSKIEGO - Wizerunkowa kampania promocyjna "Lubelskie. Chwilo trwaj"
  8. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. PODLASKIEGO - Zewnętrzna kampania promocyjna Województwa Podlaskiego
  9. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. ŚLĄSKIEGO - Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia
  10. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO - To Mazury, nie... – więcej o projekcie na http://mazurycudnatury.org/pl/blog/news/zlote-formaty-nominacja-w-kategorii-kampania-reklamowa.html

Kategoria KAMPANIA PR/ON-LINE PR:

  1. GDAŃSK - Fale GDN
  2. WROCŁAW - Wrocław przeciw płatnej obwodnicy
  3. POZNAŃ - Poznań za pół ceny
  4. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO - Małopolska zimą w iPhone
  5. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. MAŁOPOLSKIEGO - Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie
  6. URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJ. POMORSKIEGO - Czas na Bałtyk

Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury, pełnił Ernst & Young.

Źródło: UM

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz