Wczoraj w Warszawie odbyła się konferencja inaugurująca działania dotyczące wdrażania standardów zarządzania satysfakcją klienta w ramach projektu „Klient w centrum uwagi administracji”. Komenda Powiatowa Policji w Braniewie jako jedyna jednostka Policji z garnizonu warmińsko - mazurskiego zakwalifikowała się do powyższego projektu. W konferencji reprezentowali nas insp. Grzegorz Sieński, Komendant Powiatowy Policji w Braniewie oraz Anna Hebda, koordynator projektu w naszej jednostce. Wraz z Policją szkolili się pracownicy m.in. izb celnych, urzędów skarbowych, urzędów wojewódzkich, archiwów państwowych z terenu całej Polski.
W trakcie konferencji zaprezentowano założenia i cele Zadania 1 projektu. Podczas spotkania zapoznano przedstawicieli urzędów z tematyką i zakresem poszczególnych zadań realizowanych w projekcie oraz poznać dobre praktyki wdrażania standardów obsługi klienta w polskiej administracji. Wkrótce rozpoczniemy cykl szkoleń związanych z realizacją poszczególnych zadań projektu.
Opr. Anna Hebda, inspektor Zespołu Kadr i Szkoleń KPP w Braniewie
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz