WYMAGANE DOKUMENTY:
· pisemne podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do KomendantaWojewódzkiegoPolicji
w Olsztynie, (należy wskazać jednostkę Policji)
· wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby,
· dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,(kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu)
· dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności przydatne do służby w Policji, (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu)
· świadectwa pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie,(kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu)
· książeczka wojskowa (z wpisem potwierdzającym przeniesienie do rezerwy) lub inne dokumenty potwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową, (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu).
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Sekcji Doboru
i Rezerwy Kadrowej KWP w Olsztynie – w poniedziałki w godz. 9.00 – 17.30, we wtorki, środy i czwartki w godz. 9.00-14.00 /adres: 10 – 575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 5, numer pokoju 8 oraz 13, numer telefonu (89) 522 4400, 522 4402, 522 4403, 522 4404, 522 4406, numer faksu (89) 522 44 05/
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ MOŻNA UZYSKAĆ:
Øna stronie internetowej Komendy Głównej Policji (www.policja.pl)
Øna stronie internetowej K WP w Olsztynie (www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl)
Øw siedzibie Sekcji Doboru i Rezerwy Kadrowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Øw Zespole do spraw Kadr i Szkolenia KPP w Braniewie, tel. 55 244 0225, 55 244 0288
Zapraszamy do składania ofert
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz