Konkurs na promocję turystyczną Warmii i Mazur

Konkurs na zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej, związanej z projektem ,,Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur został ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 6 września 2010 roku.

 

Na działania, realizowane na podstawie zwycięskiego projektu, Samorząd Województwa może przeznaczyć prawie 12 mln zł.

 

Przedmiot konkursu tozaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w zakresie turystyki opartej na trzech działach (media, wizerunek zewnętrzny, internet). Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na Polskę oraz wybrane kraje europejskie.

 

Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.

 

Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z: bogatą przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów, zwiększenie zainteresowania przyjazdem do Warmii i Mazur w  segmentach  docelowych  na  rynku krajowym i zagranicznym, rozszerzenie oferty regionalnej, zwiększenie jej atrakcyjności poprzez wyeksponowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego, poprawa dostępności na zagranicznym i krajowym rynku turystycznym, zwiększenie świadomości produktów  turystycznych  regionu w  takich obszarach,  jak oferta kulturalna, zdrowotna, biznesowa oraz alternatywna na rynkach docelowych oraz zbudowanie świadomości marki  turystycznej regionu na nowych rynkach  ekspansji.

 

„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Źródło: UM

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz