Organizatorzy konkursu - Naukowe Koło Marketingu na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim – czeka na filmy, promujące głosowanie na Mazury – jedynego polskiego kandydata w światowym konkursie na 7 nowych cudów natury. W zmaganiach mogą wziąć udział studenci ze wszystkich uczelni wyższych z całej Polski.
Filmy mogą być zrealizowane w dowolnej technice, zarejestrowane na nośnikach CD lub DVD, w formacie 16:9. Czas projekcji filmu nie może przekroczyć pięciu minut.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym należy składać lub nadsyłać w od 6 czerwca do 14 października 2011 r. (do godz. 24.00) w sekretariacie Katedry Analizy Rynku i Marketingu Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 4/300, 10-710 Olsztyn z dopiskiem „Naukowe Koło Marketingu - Konkurs Mazury okiem kamery”.
Nagrodę publiczności otrzyma film, mający najwięcej wyświetleń w serwisie youtube (na oficjalnym kanale Naukowego Koła Marketingu UWM) oraz najwięcej kliknięć „lubię to” na Facebooku (na profilu Naukowego Koła Marketingu UWM oraz na profilu Mazury Cud Natury, Masuria – The Wonder Of Nature ).Głosowanie potrwa do 20 października 2011 roku.
Wyróżnione filmy będzie można zobaczyć na specjalnych pokazach na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz