Prace do ósmej edycji Polskiego Konkursu Reklamy zgłosiło 120 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców.
Cykl "TO MAZURY..." ukazująca Mazury jako „świat w pigułce”, wykorzystywana w kampanii „Mazury Cud Natury” w ramach światowego konkursu Fundacji New7Wonders na 7 Nowych Cudów Natury, to kreacja Pana Mateusza Obarka z olsztyńskiego "Studia Gravite". Zdjęcia użyte do przedstawienia Mazur wykonali czołowi polscy fotograficy związani z Warmią i Mazurami: Ryszard Czerwiński, Mieczysław Wieliczko, Andrzej Stachurski, Wojciech Wójcik.
Już sama nominacja pracy w konkursie KTR, to ogromne wyróżnienie i okazja do prezentacji wśród najlepszych prac graficznych i reklamowych w Polsce. Kampania „Mazury Cud Natury” otrzymała w ubiegłym roku wyróżnienie w konkursie KTR.
Cykl „TO MAZURY…” nominowany jest w kategorii Marketing Miejsc, do której zgłosiło się 17 podmiotów wśród nich wielkobudżetowe m.in. kampania kraju - Polskiej Organizacji Turystycznej; spot promocyjny „Kalejdoskop” miasta Poznań; kampania „Gołębie kręcą Kraków”, czy kampania „Pasjonaci polecają: Śląsk”.
W tym roku obrady jury przeprowadzane są dwuetapowo. Pierwszy etap – wyłonienie short-list – odbywa się na platformie konkursowej. Drugi etap głosowania ma miejsce w warszawskiej Zachęcie. W tym roku obradom przewodniczy Horacio Puebla, dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię. Będzie on kierował bezpośrednio obradami jury oceniającego cztery kategorie: reklama drukowana, film, radio i kampania.
W pozostałych kategoriach przewodniczącymi zostali: fotografia – Wojciech Dagiel, warsztat TV/radio – Bartłomiej Ignaciuk, ilustracja – Przemysław Truściński, design – Elżbieta Skrzypek, media interaktywne – Bartosz Gołębiowski, active advertising – Przemysław Wojak, marketing miejsc – Adam Mikołajczyk.
Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR 19 kwietnia 2011 roku w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz