Rozpoczyna się druga edycja ogólnopolskiej kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”, która maprzekonaćPolki i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie. Do grona ekspertów kampanii, Doroty Wdowińskiej-Rozbickiej, autorki bloga kulinarnego „Dorota Smakuje” i Katarzyny Foszner – ekspertki ds. żywienia, dołączył znany szef kuchni,
a prywatnie wielki miłośnik kaszy – Andrzej Polan. Ich pomysły na autorskie dania oraz przykładowe jadłospisy będą regularnie pojawiać się na stronie internetowej kampaniiwww.lubiekasze.pl.
– Cieszymy się, że już po raz drugi będziemy mogli pokazać Polakom, jakie walory zdrowotne i kulinarne ma kasza. W tej edycji kampanii pojawi się m.in. jeszcze więcej zaskakujących przepisów, dzięki którym konsumenci będą mogli przekonać się, że dania oparte na tym produkcie wcale nie muszą być nudne – mówi Agnieszka Falba, Dyrektor Biura Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych, inicjatora ogólnopolskiej kampanii „Lubię kaszę…”. – Prezentując nowoczesne oblicze kaszy i możliwości, jakie stwarza w dzisiejszej kuchni, pragniemy podpowiedzieć, jak wprowadzić ją do codziennych posiłków. Z badania*, przeprowadzonego na zlecenie naszej kampanii wynika, że regularnie, czyli kilka razy
w tygodniu, kaszę spożywa tylko 9% Polaków – dodaje.
W ramach drugiej edycji „Lubię kaszę…” eksperci kampanii podzielą się również swoją wiedzą nt. walorów kaszy z rodzicami oraz przedstawicielami placówek oświatowych podczas spotkań i warsztatów kulinarnych „Pod znakiem kaszy”.
Na stronie internetowej www.lubiekasze.pl można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy, zamieszczać własne przepisy na dania z kaszą oraz skorzystać z kulinarnych propozycji ekspertów kampanii na jej niestandardowe przygotowanie.
Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
O kampanii „Lubię Kaszę…”
Ogólnopolska kampania „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” maprzekonaćPolki
i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie.Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.lubiekasze.pl, dzięki której można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy, dowiedzieć się, jak przekonać do niej dzieci oraz zamieszczać własne przepisy na dania z kaszą. Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Więcej informacji: www.lubiekasze.pl
* Badanie zostało zrealizowane przez agencję badawczą Inquiry w lutym 2013 roku metodą sondażu internetowego na próbie N=1000 wśród Polaków od 15 roku życia, w podziale na płeć i cztery grupy wiekowe. Badanie było realizowane metodą internetową (panel online) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej. Inquiry jest niezależną, polską agencją badawczą, która prowadzi wszechstronne badania rynku m.in. dla sieci sklepów, producentów z branży FMCG, a także dla firm z branży teleinformatycznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i finansowej. Działalność Inquiry obejmuje teren Polski oraz rynki międzynarodowe.
Justyna Iżycka
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz