Celem programu Przedsiębiorstwo Fair Play jest promowanie etyki w działalności gospodarczej – etyki rozumianej jako zespół norm rzetelnego postępowania w relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcenie właścicieli wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia odpowiednich standardów nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także w kształtowaniu pozytywnych relacji ze społecznością lokalną. Niebagatelne znaczenie dla oceny końcowej ma także dbałość o środowisko naturalne.
Do tegorocznej, XVI edycji programu zgłosiło się 455 firm z całej Polski, spośród których 436 pozytywne przeszło dwustopniową weryfikację i decyzją kapituły programu uzyskało tytuł Przedsiębiorstwo Fair Play 2013. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się w Sali Kongresowej w Warszawie w grudniu 2013 r.
Małgorzata Pisarewicz
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz