Telewizja, Internet, radio, prasa oraz sieć miejskich citylightów to kanały przekazu, którymi na przełomie listopada i grudnia br. do mieszkańców naszego województwa docierają informacje o efektach wykorzystywania unijnych funduszy.
Skąd to poruszenie? Jak co roku, samorząd województwa pomorskiego, główny dysponent środków UE w regionie, realizuje kampanię promocyjną na temat ich wykorzystania.
- Od dawna obserwujemy w naszym województwie gwałtowny rozwój w takich dziedzinach, jak: gospodarka, turystyka, polityka społeczna, kultura i edukacja. Powstające inwestycje infrastrukturalne, innowacyjne projekty, rewitalizacje zabytków, zmienione oblicza miast, inwestycje w ochronę zdrowia – wymieniać można by długo. Jednak nie każdy z nas zdaje sobie sprawę, że znaczną część tych przemian zawdzięczamy właśnie unijnym programom finansowania. Dlatego warto przypominać tym, którzy już zapomnieli, i uświadomić tym, którzy nigdy się nad tym nie zastanawiali, ile - w ciągu ostatnich kilku lat - z pomocą Unii Europejskiej udało się zrealizować oraz ile jeszcze możliwości przed nami – mówi marszałek Mieczysław Struk.
Tegoroczna kampania informacyjna, mająca zasięg regionalny, przebiega pod hasłem „Pomorskie – nasze miejsce na ziemi”. Rozpoczęła się 12 listopada i potrwa do 16 grudnia, a śledzić będzie ją można:
· w telewizji – na antenach TVP Gdańsk, Pomorska TV i TVT Telewizja Teletronik emitowane są spoty reklamowe prezentujące wybrane projekty i inwestycje realizowane z funduszy UE;
· w prasie – na łamach gazet „Polska Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” pojawią się wkładki informujące o wykorzystywaniu środków unijnych;
· w radiu – na falach regionalnych rozgłośni Radia Plus, Radia Kaszebe, Radia Gdańsk, Radia Złote Przeboje i Radia RMF MAXXX;
· w Internecie – na stronach portalu internetowego województwa pomorskiego www.pomorskie.eu;
· w wiatach przystankowych komunikacji publicznej na terenie Trójmiasta i w wagonach Szybkiej Kolei Miejskiej.
Małgorzata Pisarewicz
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz