-
4.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 39, w zakresie „Umowy zlecenia i umowy o dzieło w ubezpieczeniach społecznych”
-
8.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 43, w zakresie „PUE- funkcjonalność dla płatników składek”
-
15.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 39, w zakresie „Rodzinny Kapitał Opiekuńczy”
-
15.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (87) 428 71 97 wew. 127, w zakresie „Zasady przyznawania i wypłaty zasiłku chorobowego”
-
16.11.2022 r. w godz. 10:00-12:00, dyżur telefoniczny pod numerem (23) 697 58 42, w zakresie „PROFIL PUE-zalety i możliwości”
-
23.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 40 , w zakresie „Przeliczenia emerytur i rent- kto i kiedy może skorzystać”
-
28.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 39, w zakresie „Form pomocy udzielanej przez ZUS w przypadku trudności w opłacaniu składek”
-
29.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (89) 624 76 43, w zakresie „Program dobry start 300+ „
-
29.11.2022 r. w godz. 9:00-11:00, dyżur telefoniczny pod numerem (87) 428 71 97 wew. 108, w zakresie „Wszystko o PUE ZUS: co to jest profil PUE ZUS, w jaki sposób przeglądać dane, tworzyć, wysyłać oraz odbierać wnioski i pisma”
Serdecznie zapraszamy
Anna Ilukiewicz
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz