Questing - czyli o nowym narzędziu w marketingu miejsc

Questing to narzędzie wielowymiarowe w marketingu regionów. Dzięki niemu nie tylko skutecznie wypromujemy region, miasto czy miasteczko.

Questing to także zagadnienie, którym będą sie zajmować uczestnicy I Festiwalu Promocji Warmii i Mazur, który pod koniec marca 2011 r. odbędzie się w Jabłoni k. Pisza (warmińsko-mazurskie).

Questing - narzędzie, u podstaw którego leży wielokierunkowy dialog, skierowany do różnych grup społecznych, jest gwarantem, że w proces rozwoju danego regionu zaangażowani będą zarówno odbiorcy zewnętrzni, jak również , a może przede wszystkim, członkowie lokalnej społeczności. A to z kolei stanowi o innowacyjności questingu jako sposobu na wyróżnienie się na tle innych.

Definiowany jako narracja, która towarzyszy zwiedzaniu miejsc, doskonale wpisuje się w strategię nie tylko promowania, ale też rozwoju danego regionu.

 

Więcej na ten temat będzie można usłyszeć 31 marca 2011 r. (15.10-15.50) podczas prezentacji Łukasza Wilczyńskiego (Planet PR) pt. "Questing czyli jak skutecznie wypromować swój region w oparciu o współpracę lokalnej społeczności".

 

Na

I Festiwal Promocji Warmii i Mazur zaprasza

Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego

oraz

Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc


www.FestiwalPromocji.pl

Źródło: UM

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz