Wybór tych dwóch krajów ma na celu zmaksymalizować efekt kampanii reklamowej oraz uzyskanie cennych informacji, które NCTS w przyszłości wykorzysta podczas innych działań marketingowych.
„O realizacji kampanii reklamowej w Polsce zdecydowaliśmy przede wszystkim z tego powodu, że według danych statystycznych Polacy należą do ścisłej czołówki turystów, którzy odwiedzają Słowację i dodatkowo nie mają problemów ze zrozumieniem angielskiego komentarza w spocie. Zanotowaliśmy pozytywne reakcje w polskiej branży turystycznej, wśród przedstawicieli mediów i szerokiej publiczności na nasz spot emitowany w stacji Eurosport. W pierwszym półroczu 2013 roku zanotowaliśmy również około 12-procentowy wzrost przyjazdów turystów z Wielkiej Brytanii do naszego kraju. Kampanią reklamową chcemy ten rosnący trend utrzymać i przyciągnąć na Słowację więcej brytyjskich gości oraz
jednocześnie zwrócić jeszcze większą uwagę mieszkańców Wielkiej Brytanii na nasz kraj jako atrakcyjną destynację turystyczną”, powiedziała Marta Kučerová, Dyrektor Generalny NCTS.
Spoty o Słowacji emitowane są przed wideo, które użytkownicy oglądają za pośrednictwem usługi YouTube. Kampania jest skierowana bezpośrednio do osób, które poprzez wyszukiwarkę Google interesują się tematami dotyczącymi turystyki, podróży, wyjazdami narciarskimi lub informacjami związanymi z zabytkami kultury.
Celem kampanii reklamowej jest prezentacja Słowacji jako całorocznej destynacji turystycznej z bogatą i różnorodną ofertą spędzania wolnego czasu. Kolejnym zamiarem jest skierowanie widzów na narodowy portal turystyczny www.slovakia.travel, gdzie znajdują się kompleksowe informacje o turystyce na Słowacji w polskim i angielskim języku.
„W Polsce nasz spot w ciągu jednego miesiąca obejrzy około 13 milionów użytkowników, co stanowy 70 procent on-line populacji a w Wielkiej Brytanii około 2,3 miliona. Jednocześnie przewidujemy efekt dalszego wirtualnego upowszechniania spotu”, dodał Jozef Brngál, Dyrektor działu marketingu NCTS.
„W kontekście dzisiejszych trendów NCTS wybrało najbardziej zaawansowane online narzędzie marketingowe na promocję piękna Słowacji. Za pośrednictwem online reklamy na YouTube, który jest najbardziej popularnym wideo-portalem na świecie, bardzo prosto i efektywnie można znaleźć zagranicznego użytkownika, który bezpośrednio interesuje się podróżowaniem i zwiedzaniem nowych miejsc, podsumował Rastislav Kulich, Dyrektor słowackiej fili spółki Google.
Ján Bošnovič
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz