Mazury w badaniu uplasowały się za Euro 2012, prezydencją Polski w Radzie Unii Europejskiej, Festiwalem Woodstock i Wrocławiem - Europejską Stolicą Kultury 2016. Polską kampanię Mazury Cud Natury najlepiej rozpoznawali Niemcy, za nimi byli Francuzi i Anglicy.
Na spotkaniu z dziennikarzami Teresa Buczak, wicedyrektor biura zarządzania projektem Promujmy Polskę Razem podkreślała, że „najbardziej rozpoznawalne imprezy to potencjalne produkty markowe, które przyciągają. Na tym możemy budować wizerunek kraju, wykorzystując ich potencjał.”
Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej „Feel Invited”, która promowała Polskę za granicą przed mistrzostwami Europy okazała się dużym sukcesem. W telewizji widziało ją 71 proc. ankietowanych Niemców i Anglików oraz blisko 52 proc. Francuzów. Zagraniczni turyści wysoko ocenili Polskę także po przyjeździe. Najwięcej zadowolonych z pobytu osób było wśród Anglików (74,1 proc.) oraz Francuzów (72,3 proc.).
Przypomnijmy także, że popularność Mazur potwierdziły ostatnie badania wykonane przez TNS Polska na zlecenie Citeam.pl. Wynika z nich, że Mazury są nie tylko dobrze znane, ale także Polacy najchętniej wybraliby ten region na wakacje. Krainę Tysiąca Jezior wskazało 39 proc. badanych, Pomorze 29 proc., Tatry 26 proc. Zdaniem ekspertów to efekt ubiegłorocznego udziału Mazur w globalnym konkursie na 7 cudów natury, któremu towarzyszyła głośna akcja promocyjna.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz