Promocja Centrum Handlowe w Elblągu

Regionalne Centrum Handlowe „Siódemka” w Elblągu będzie pierwszym centrum handlowym w województwie warmińsko-mazurskim, które zapewni mieszkańcom całego regionu dostęp do szerokiej gamy

Regionalne Centrum Handlowe „Siódemka” w Elblągu będzie pierwszym centrum handlowym w województwie warmińsko-mazurskim, które zapewni mieszkańcom całego regionu dostęp do szerokiej gamy towarów i usług oraz rozrywki. Po ukończeniu tej inwestycji długie, kosztowne i niekorzystne dla środowiska wyjazdy mieszkańców Elbląga i okolic na zakupy do Trójmiasta będą należały do przeszłości. Elbląg, trzydzieste pod względem wielkości miasto w Polsce, nie posiada obecnie nowoczesnego centrum handlowego. Regionalne Centrum Handlowe „Siódemka” będzie pierwszym w Elblągu długo oczekiwanym przez mieszkańców nowoczesnym centrum handlowym. „Siódemka” stanie się również dogodnym miejscem zakupów dla 500 000 mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego, dla których obecnie jedyną alternatywą jest podróż do Trójmiasta lub Olsztyna, w którym również brakuje regionalnych centrów handlowych. Powstanie nowego centrum handlowego zapewni mieszkańcom północno-wschodniej Polski taką samą jakość oraz równie bogatą ofertę obiektów handlowych jak w Trójmieście, lecz znacznie bliżej ich miejsca zamieszkania. Regionalne Centrum Handlowe „Siódemka” z półtorakilometrowej szerokości otwarciem przestrzennym w kierunku trasy S7 i specjalnie dedykowanym węzłem komunikacyjnym obsługującym ruch kołowy z północy i południa będzie pierwszym w regionie nowoczesnym centrum handlowym na miarę XXI wieku. „Siódemka”, starannie zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane międzynarodowe biuro architektoniczne Broadway Malyan, dzięki bogatemu międzynarodowemu i lokalnemu doświadczeniu firm NEPH, Broadway Malyan oraz innych partnerów zaangażowanych w realizację projektu, zapewni swoim przyszłym klientom wyjątkowe wrażenia estetyczne dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań architektonicznych. Zespół odpowiedzialny za projekt ściśle współpracuje z lokalnymi władzami Elbląga, tak, by stał się on chlubą miasta. Dzięki zaangażowaniu tak wielu osób powstanie centrum handlowe, które pozytywnie wpłynie na atrakcyjność Elbląga w oczach inwestorów i odegra istotną rolę w usprawnieniu infrastruktury drogowej miasta. Centrum handlowe „Siódemka” o całkowitej powierzchni ok. 78 500 m2 będzie się składać z trzech zasadniczych elementów: galerii handlowej sąsiadującej z hipermarketem, parku handlowego oraz z samoobsługowego hipermarketu budowlanego. Ponadto kompleks uzupełni zaplecze techniczne dla samochodów oraz miejsce, gdzie użytkownicy drogi S7 będą mogli odpocząć i coś zjeść. Centrum zaoferuje swoim klientom dostęp do wielu znanych lokalnych i międzynarodowych marek dotychczas niedostępnych w Elblągu. „Siódemka” stanie się miejscem spotkań dla lokalnej społeczności oferując szeroką gamę obiektów rozrywkowych w postaci wieloekranowego kina, restauracji, kawiarni oraz barów. Na terenie galerii handlowej znajdą się duże, średnie i małe powierzchnie handlowe. W parku handlowym zlokalizowane będą sklepy oferujące elementy wyposażenia domu, meble oraz artykuły wykończeniowe. Na terenie centrum handlowego zaplanowano parking naziemny na około 2 000 miejsc parkingowych. Lokalizacja Regionalnego Centrum Handlowego „Siódemka” przy trasie S7 zapewni jego klientom łatwy dojazd z trzech kierunków: z centrum Elbląga, z drogi ekspresowej Gdańsk-Warszawa oraz z drogi ekspresowej S22 łączącej Elbląg z Kaliningradem. Dogodne położenie „Siódemki” przy kluczowych trasach regionu w połączeniu z szeroką ofertą, jaką stanowić będą zlokalizowane pod jednym dachem: hipermarket, szereg obiektów handlowych oraz hipermarket budowlany, zapewnią stały napływ dużej liczby klientów nie tylko z regionu północno-wschodniej Polski, ale także z sąsiadującego Obwodu Kaliningradzkiego. Budowa wielopoziomowego skrzyżowania („Węzeł Lotnisko”) znajdującego się na północ od „Siódemki” została zaakceptowana przez lokalne władze. Co więcej, w ramach rekonstrukcji trasy S7 powstanie nowy wiadukt zapewniający dojazd do centrum handlowego od północy i południa oraz umożliwiający klientom opuszczającym centrum handlowe wyjazd w obu kierunkach. Dodatkowo, nowopowstająca droga o długości 100 km łącząca Kaliningrad z Elblągiem ułatwi robienie zakupów także sąsiadom zza północno-wschodniej granicy. Odcinek drogi dochodzący do rosyjskiej granicy został już ukończony. W atrakcyjnym i funkcjonalnym projekcie architektonicznym „Siódemki” opracowanym przez firmę Broadway Malyan położono nacisk na trójwymiarowe planowanie przestrzeni, aby zapewnić przyszłym klientom wysoki komfort robienia zakupów. Doświadczenie w realizacji projektów handlowych w wielu krajach europejskich jakim dysponują projektanci Broadway Malyan oraz zarząd NEPH pozwala na tworzenie nowoczesnych projektów architektonicznych. Dzięki temu w Elblągu powstanie unikalne w swojej klasie, nowoczesne regionalne centrum handlowe. „Siódemka” pozytywnie wpłynie na wizerunek Elbląga jako ważnego miasta w regionie i zwiększy jego atrakcyjność dla inwestorów. Zakupy na miarę XXI wieku Niezależnie od szybkiego rozwoju zakupów przez Internet, większość ludzi robiąc zakupy chce zobaczyć i dotknąć kupowanych produktów, a także mieć możliwość porównania w jednym miejscu podobnych wyrobów wyprodukowanych przez różne firmy. Głównym celem współczesnych centrów handlowych jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Oznacza to zapewnienie dogodnej lokalizacji centrum handlowego, dużą liczbę bezpłatnych miejsc parkingowych z dodatkową funkcjonalną i dobrze zaprojektowaną galerią handlową, gdzie w wolnym czasie klienci mogą cieszyć się możliwością robienia zakupów oraz ciekawego spędzenia wolnego czasu i odpoczynku w przyjaznym otoczeniu. Firma NEPH wraz z zespołem odpowiedzialnym za projekt skoncentrowała swoją uwagę na takich aspektach jak: • Lokalizacja centrum handlowego na skrzyżowaniu tras szybkiego ruchu: S7 i S22 oraz E22. Kompleks powstanie na skrzyżowaniu dróg ekspresowych zapewniających łatwy dojazd do centrum z całego regionu oraz od strony trasy Warszawa-Gdańsk. • Stworzenie dostępu do centrum handlowego od strony drogi szybkiego ruchu. Budowa wielopoziomowego skrzyżowania (“Węzeł Lotnisko”) zapewni możliwość bezpośredniego dojazdu do centrum handlowego z drogi S7 z obu kierunków. Dzięki budowie tego skrzyżowania powstanie jeszcze jeden dojazd do centrum miasta. • Zaprojektowanie parkingu na maksymalnie 2 000 naziemnych miejsc parkingowych. • Zapewnienie połączeń komunikacji miejskiej. Dzięki temu osoby korzystające z transportu publicznego, podobnie jak klienci podróżujący samochodami, będą miały zapewniony łatwy dostęp do centrum handlowego. Specjalny autobus zapewni dojazd do centrum handlowego z kluczowych punktów miasta. Rozważana jest także możliwość wybudowania linii tramwajowej prowadzącej do ”Siódemki”. • Zewnętrzna architektura. Doskonała lokalizacja centrum handlowego pozwala projektantom na niemal nieograniczone możliwości w zakresie przygotowania jego projektu architektonicznego. Kompleks będzie składał się z samodzielnej galerii handlowej usytuowanej w jego centralnym punkcie oraz z parku handlowego. Budynek w kształcie podkowy o całkowitej długości około 630 m będzie wyróżniał się elewacją, aranżacją wejścia głównego oraz przestrzeni parkingowej. • Wygląd wnętrza galerii handlowej. Projekt będzie funkcjonalny, z naciskiem położonym na trójwymiarowe planowanie przestrzeni, aby zapewnić przyszłym klientom wysoki komfort robienia zakupów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom zwiększona będzie przepustowość ruchu pieszych, co pozytywnie odczują zarówno klienci, jak i najemcy. Naturalne oświetlenie zostanie zastosowane tam, gdzie tylko będzie to możliwe, natomiast elementy wykończenia wnętrza budynku będą utrzymane w jasnej tonacji podkreślającej przestrzenność obiektu. Staranne rozplanowanie przestrzeni pozwoli na grupowanie najemców według ich oferty, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo porównywać oferowane przez nich produkty. • Troska o środowisko naturalne. Centrum handlowe zostało zaprojektowane z użyciem najnowszych rozwiązań technologicznych w zakresie oszczędności energii tak, by zminimalizować ślad węglowy projektu. Wśród zastosowanych rozwiązań znajdą się: technologia pomp ciepła, pasywne systemy grzewcze, miejski system grzewczy a także inne nowoczesne rozwiązania technologiczne. • Ukształtowanie terenu. Łagodne ukształtowanie terenu jest bardzo ważne podczas planowania terenów otaczających centrum handlowe. Sadzenie drzew i krzewów, aranżowanie trawników, a także wykorzystanie walorów istniejących zbiorników wodnych będzie realizowane w ramach programu kształtowania krajobrazu obejmującego powierzchnię 224 000 m². Biorąc pod uwagę powyższe kluczowe kwestie, jak również wiele innych, NEPH pragnie zaoferować miastu Elbląg unikalne w swojej klasie centrum handlowe na miarę XXI wieku, które będzie chlubą miasta i regionu oraz zagwarantuje sobie wieloletnią popularność zarówno wśród klientów, jak i najemców.

Źródło: własne

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz